Меню KDT
logo.jpg?_=1567592019

 НҰР-СҰЛТАН ҚАЛАСЫ  "№65 МЕКТЕП - ГИМНАЗИЯ" КММ САЙТЫНА ҚОШ КЕЛДІҢІЗДЕР!

Мәзір

Мектеп директоры: Елекеева Нургуль Жаксыбековна
Қабылдау күндері:
Сейсенбі: 11.00-13.00
Бейсенбі: 17.00-19.00

Бәрі

Байланыс

Адрес:
Ш.Қосшығұлұл, 18/1 ғимарат 

Байланыс:
Қабылдау бөлімі: +7(7172)728703,
Вахта: +7(7172)728704


   №2,7,13,32,34,50,73,102,105

Аялдама:
"№65 мектеп-гимназия"

Сауалнама

Оцените школьный сайт:

Дауыс беру


                     
№65 мектеп – гимназиясы әлеуметтік педагогтары туралы мәліметтер

 

                            Аты – жөні

Телефоны

1

Сарсенбаев Махсат Айтжанұлы

87475137201

2

Жәнібек Мұрат

87474230492

 

Әлеуметтік педагогика – ортаның, қоғамның, тәрбиеге, әлеуметтенуге әсер ету   факторын     зерттейтін педагогиканың бір саласы.
Әлеуметтік педагогиканың мақсаты – оқушыларға әлеуметтік көмек ұйымдастыру, тек көмек күтуші емес проблеманы шешу үшін өздігінен жол табуына көмектесу, рухани жан дүниесін танып білу, қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру.
  • Азқамтылған жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларының тізімін жасау;
  • Азқамтылған жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларын тегін оқулықпен қамтамасыз ету;
  • Аз қамтылған жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларын бір мезгіл ыстық тамақпен қамтамасыз ету мақсатында оқушылардың құжаттарын рәсімдеу;
  • Жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан материалдық көмек берілетін оқушылардың тізімін талдау және бекіту;
  • Үйден оқытуды қажет ететін оқушылардың тізімін анықтау және үйде оқыту жұмыс жоспарының орындалуын қадағалау;
  • Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі және облыстық білім басқармасымен “Мектепке барар жол” атты басшылыққа ала отырып, мекеме басшыларымен, кәсіпкерлермен бірігіп қамқорлық акциясын ұйымдастыру;
     Қалалық және президенттік “ шырша” мерекесіне қатысатын оқушыларды таңдау және жіберу;
  • Қала ішінде өткізілетін “Арман” лагеріне жағдайы төмен отбасы балаларды жіберу, демалуларын қадағалау;
  • Лауазымдық міндеттері:
Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке психолого-медико-педагогикалық ерекшеліктерін және олардың микроорталығын, өмір сүру жағдайын зерделейді, мүдделілігі мен қажеттілігін, даудамайлық жағдайларды, тәртібіндегі ауытқуларды нықтайды, уақытында әлеуметтік көмек және қолдау көрсетеді. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістерін, түрлерін, міндеттерін анықтайды, баланың әлеуметтік және жеке проблемаларын шешу тәсілдерін, балалардың, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке құқықтары мен еркіндіктерін іске асыруда әлеуметтік көмек және әлеуметтік қорғау бойынша шаралар қабылдайды. Білім алушылар, тәрбиешілер, балалар мен әкімшілік органдар, әртүрлі әлеуметтік қызметтің мамандары, қоғам, жанұя, білім беру ұйымдары арасында байланыс орнатады. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, әдістерін, баланың әлеуметтік және жеке проблемаларын шешу жолдарын, анықтайды. Тұлғаның қоғамдағы өмірге бейімделуін қамтамасыз ету үшін білім беру ұйымдары мен тұрғылықты мекен жайы бойынша білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім алуы, тәрбиеленуі, дамуы және әлеуметтік қорғалуы бойынша іс-шаралар кешенін жүзеге асырады. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, мүмкіндігі шектеулі балаларды, мүгедек балаларды, бала кезінен мүгедек балаларды мүліктік және мүліктік емес құқықтары бойынша патронат бойынша тұрғын үймен, жәрдемақымен, зейнетақымен қаматамасыз ету жұмыстарын үйлестіреді. Балалар мен мемлекет, қоғамдық ұйымдар мен әлеуметтік қызметтер арасында байланыс орнатады. Мұғалімдермен, ата-аналармен басқа заңды өкілдермен өзара қарым-қатынас жасайды. Құқық бұзушылықтың алдын-алу шараларына байланысты профилактикалық кеңестерді өткізу. Білім беру ұйымдарына құқық бұзушылықтың алдын алу туралы ақпаратты уақытымен өткізіп отыру. Оқушылардың арасындағы суицидті болдырмау мақсатында білім мекемелерінің қызметкерлерімен және ата-аналар жұртшылығының қатысуымен жыл бойы кеңестер өткізу, балалардың өмірі мен денсаулығын сақтауға, ішкі тәртіп ережесімен қамтамасыз етуге нақты шаралар қолдануға бағытталған алдын-алу жұмыстарын жүргізу және осының қорытындысын әр тоқсан сайын балалардың құқығын қорғау департаментіне есепті өткізу, жалпыға міндетті оқу айлығы мен «Мектепке жол» және «Қамқорлық» акцияларына жоспар жасап, жүргізілген шаралардың қорытынды есебін білім және балалардың құқығын қорғау департаментіне есепті өткізу, айына бір рет көпбалалы және жетім балаларды тегін жолайлық билеттерімен қамтамасыз ету есебін білім басқармасына тапсыру, күніне бір рет ыстық тамақпен жетім, көпбалалы және аз қамтытылған отбасы оқушыларын тамақтандыру және есебін білім басқармасына тапсырып отыру. Оқу айлығы есебінен жетім, көпбабалы және азқамтылған отбасы оқушыларын киім-кешектермен қамтамасыз ету. Ақпараттық және сандық анықтамасын білім басқармасына тапсыру. Осы санаттағы оқушылардың үйіне сынып жетекшілері және мектеп инспекторымен бірге барып үй актісін жасау. Керекті мәліметтерді білім басқармасына уақытылы өткізіп отыру. Сонымен қатар, көпбалалы, азқамтылған отбасы және жетім балаларды жас ерекшеліктерін анықтап, президенттік, қала әкімшілік шыршасына сұраныстарды беруді қамтамасыз ету, есебін білім басқармасына беру. Жазғы демалыс күндерінде оқушыларды тегін мектепішілік және «Арман», «Бөбек» спорттық демалыс орындарына жіберу, есебін білім басқармасына тапсыру. №65 мектеп-гимназияның әлеуметтік педагогының маңызды жұмыстарының бірі - әлеуметтік қамқорлықты қажет ететін отбасыларынан құжатын жинау.

Төмендегі құжаттар  негізінде  көмек көрсетіледі:


Азқамтылған , көпбалалы отбасының тапсыратын құжаттары:

  1. 1.Балалардың туу туралы куәліктері немесе төлқұжаттарының көшірмелері.
  2. 2.Ата-ананың төлқұжаттарының көшірмелері. РНН,СИК көшірмесі;
  3. 3.Ата-ананың неке қию куәлігінің көшірмесі; 
  4. 4.Тіркеу туралы мәлімет;
  5. 5.Жұмыс орнынан анықтама (отбасы құрамы болуы тиіс); 
  6. 6.Жалақы туралы анықтама (кесте түрінде болуы тиіс); 
  7. 7.Әкесі не анасы қайтыс болса, «Қайтыс болу туралы куәлігінің» көшірмесі;
  8. 8.Мектепте оқымайтын балалары жайында анықтама;
  9. 9.Өтініш; 
  10. 10.Акт ( сынып жетекші жазуы тиіс ).«Көп балалы ананың куәлігі» кітапшасының көшірмесі;

Жетім оқушыны қамқорлыққа алатын қамқоршының тапсыратын құжаттары:

  1. 1.Оқушының туу туралы куәлігінің көшірмесі; 
  2. 2.Баланың денсаулығы туралы анықтама; 
  3. 3.Ата-ананыңқайтыс болғандығы жөнінде анықтама; 
  4. 4.Қамқоршының төлқұжаты; 
  5. 5.Қамқоршының жұмыс орнынан және айлық жөнінде анықтама; 
  6. 6.Сотталмағаны туралы анықтама;  
  7. 7.Қамқоршының неке қию куәлігінің көшірмесі; 
  8. 8.Қамқоршының денсаулығы туралы анықтама;  
  9. 9.Қамқоршыныңөмірбаяны; 
  10. 10.Мекен-жайынан және тұрғын-үй департаментінен анықтама;
  11. 11.Баланы қамқорлыққа алу себебі (ата-анасыныңқайтыс болуы, ата-ананыңқамқорлығынан айырылған туралы соттың шешімі, баланы асыраудан және тәрбиелеуден бас тарту, ата-ананыңқамқоршыға асырауына келісімін беру, ата-анасы із-түссіз жоғалған);
  12. 12.Тұрмыс жағдайын зерттеу акті; 
  13. 13.Қамқорлыққа алу туралы қаулы;
  14. 14.Білім басқармасының бастығына өтініш.Астана қаласыныңәкіміне өтініш нотариуспен бекітілген

 

Сілтемелер

 

Нұрсултан Әбішұлы Назарбаев
Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті-Елбасы



Қасым-Жомарт Кемелұлы Тоқаев
 Қазахстан Республикасының 
Президенті





edu.gov.kzmin_obrazvonija.png

 

bilim_upravlenie.png

komitet_po_ohrane_detei.jpg


olimpiadi.png


daryn.jpg


 

Статистика


  • Осы айда 377
  • Осы аптада 124
  • Кеше 16
  • Бүгін 0
  • Онлайн 0
65 мг 2018ж.

Разработчик ТОО "BenchMark Consulting". © Все права защищены. 2015-2016 год